Εργαλεία Χρήστη

Εργαλεία ιστότοπου


faq:no-registration-email

Δεν έλαβα το email που στέλνετε μετά τη δημιουργία λογαριασμού. Τι να κάνω για να επαληθεύσω το email μου και να συνδεθώ;

Οι πιθανότερες εκδοχές είναι:

Το email θεωρήθηκε Spam

Το πιθανότερο που μπορεί να έχει συμβεί είναι το email που σας στείλαμε να βρίσκεται στο φάκελο “Ανεπιθύμητα” (Spam ή Junk folder). Ανάλογα με τον αλγόριθμο που χρησιμοποιεί ο πάροχος της υπηρεσίας email στην περίπτωσή σας, αυτό γίνεται για να σας προστατεύσει από ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Στην περίπτωση αυτή, ελέγξτε το φάκελο “Ανεπιθύμητα”, βρείτε το mail που σας στείλαμε, μαρκάρετέ το ως μη ανεπιθύμητο. Το mail θα μετακινηθεί στην Εισερχόμενη Αλληλογραφία σας (Inbox). Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε το για να επιβεβαιώσετε την email διεύθυνσή σας και κατόπιν να συνδεθείτε με το παροδικό password που σας αποστείλαμε.

Για να αποφύγετε το να θεωρηθεί Spam κάποιο email που θα σας στείλουμε στο μέλλον, δείτε εδώ.

Χρησιμοποιήσατε λάθος email

Μια άλλη εκδοχή είναι να χρησιμοποιήσατε μια άλλη (έγκυρη) email διεύθυνση, αλλά όχι τη δική σας. Για παράδειγμα, αντί για giannopoulos@gmail.com χρησιμοποιήσατε εκ παραδρομής κάτι σαν ginnopoulos@gmail.com.

Στην περίπτωση αυτή, επαναλάβετε την εγγραφή σας.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα υποστήριξης.

Σχετικά θέματα

Σχετικές Συχνές ερωτήσεις (FAQ)

faq/no-registration-email.txt · Τελευταία τροποποίηση: 2018/12/01 11:46 από editor

Copyright © OPEX SA. All rights reserved.